Concursuri de dans pentru cei pasionati

patrunde si tu in lumea dansului!

De unde ne imbracam? October 25, 2010

Filed under: Sfaturi — concursuridedans @ 7:02 pm
Tags: , ,

Postul de fata este gandit sa vina in ajutorul multor dansatori sportivi si nu numai, cu privire la costume de dans, rochii, imbracamintea necesara si incaltaminte. Cel putin eu aveam o mare problema acum cativa ani cand incercam sa imi gasesc un body de latino sau sa-mi cumpar pantofi. Eh, vremurile s-au schimbat, micii producatori si-au facut site-uri si asa incerc sa ii reunesc in acest post.

Cu siguranta nu incerc sa fac nici un fel de reclama anumitor croitorii sau magazine, de aceea va invit sa va spuneti parerea despre linkurile de mai jos si sa impartasiti si alte locatii pe care eu nu le-am gasit.

Dansatori sportivi

In primul rand iata regulamentul privind tinuta de concurs de pe site-ul oficial al federatiei romane de dans sportiv.

1. Xandra Dance “ofera costume de dans la comanda,  pentru copii, tineret si adulti.  Colectia lor cuprinde pe langa costumele de dans sportiv si costume de balet, aerobic, fitness,  gimnastica ritmica,  gimnastica sportiva, patinaj, rochii de gala”. Ii cunsoc personal, imi place de ei :) . Sunt din Sibiu, iata si linkul Xandra Dance.

Lecturati intreg articolul AICI

 

 

2 Responses to “De unde ne imbracam?”


Leave a Reply

